Zarządzanie płatnościami w firmie deweloperskiej, podobnie jak innymi procesami biznesowymi, wymaga dostosowania się do specyfiki tej branży. W związku z tym coraz powszechniejszym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu CRM, który oferuje funkcje, pozwalające optymalizować i częściowo automatyzować obsługę procesów, które obsługiwane są przez pracowników firmy deweloperskiej. Jak CRM dla dewelopera usprawnia zarządzanie płatnościami?
Obsługa płatności w firmie deweloperskiej – jak skutecznie nią zarządzać?
Dokładność, właściwy nadzór oraz spełnianie licznych wymagań formalno-prawnych to podstawowe czynniki, które determinują sposób zarządzania płatnościami w firmie deweloperskiej. W obsłudze tego procesu biznesowego nieocenionym wsparciem jest CRM dla dewelopera z funkcjami, które optymalizują oraz częściowo automatyzują pracę specjalistów. Do tych funkcji należą:
- integracja z programami księgowymi
- integracja z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym
- generowanie harmonogramu płatności na podstawie szablonów
- generowanie transz na podstawie harmonogramu płatności
- rozliczanie powierzchni nieruchomości na umowie
- wystawianie faktur oraz ich automatyczny eksport w formacie PDF lub XML
- automatyczne powiadamianie klientów o zbliżającym się terminie płatności
- naliczanie odsetek
- import wpłat klientów na rachunki powiernicze oraz środków zwolnionych za pośrednictwem wyciągów bankowych
- możliwość publikowania informacji o płatnościach oraz faktur w panelu klienta
CRM dla dewelopera – kompleksowe narzędzie nie tylko do obsługi procesów płatności
System CRM dla dewelopera voxCRM to oprogramowanie, które w sposób kompleksowy wspiera pracowników działu księgowego w firmie deweloperskiej. Jest to możliwe dzięki zawężeniu funkcjonalności programu do potrzeb branży nieruchomości – system ten nie jest uniwersalnym CRM-em, a zaawansowanym systemem, który dokładnie wpisuje się w potrzeby firm deweloperskich. Oprócz obsługi procesu płatności voxCRM pozwala efektywnie zarządzać innymi procesami biznesowymi z uwzględnieniem ich specyfiki w branży nieruchomości. Wszystko to przekłada się na obniżenie kosztów oraz zwiększenie standardów obsługi klienta, a w efekcie na większe zyski firmy deweloperskiej.
Fot. Shutterstock.