Budowa

Jak efektywnie zarządzać procesem płatności w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 161


Zarządzanie płatnościami w firmie deweloperskiej, podobnie jak innymi procesami biznesowymi, wymaga dostosowania się do specyfiki tej branży. W związku z tym coraz powszechniejszym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu CRM, który oferuje funkcje, pozwalające optymalizować i częściowo automatyzować obsługę procesów, które obsługiwane są przez pracowników firmy deweloperskiej. Jak CRM dla dewelopera usprawnia zarządzanie płatnościami?

Obsługa płatności w firmie deweloperskiej – jak skutecznie nią zarządzać?

Dokładność, właściwy nadzór oraz spełnianie licznych wymagań formalno-prawnych to podstawowe czynniki, które determinują sposób zarządzania płatnościami w firmie deweloperskiej. W obsłudze tego procesu biznesowego nieocenionym wsparciem jest CRM dla dewelopera z funkcjami, które optymalizują oraz częściowo automatyzują pracę specjalistów. Do tych funkcji należą:

  • integracja z programami księgowymi
  • integracja z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym
  • generowanie harmonogramu płatności na podstawie szablonów
  • generowanie transz na podstawie harmonogramu płatności
  • rozliczanie powierzchni nieruchomości na umowie
  • wystawianie faktur oraz ich automatyczny eksport w formacie PDF lub XML
  • automatyczne powiadamianie klientów o zbliżającym się terminie płatności
  • naliczanie odsetek
  • import wpłat klientów na rachunki powiernicze oraz środków zwolnionych za pośrednictwem wyciągów bankowych
  • możliwość publikowania informacji o płatnościach oraz faktur w panelu klienta

CRM dla dewelopera – kompleksowe narzędzie nie tylko do obsługi procesów płatności

System CRM dla dewelopera voxCRM to oprogramowanie, które w sposób kompleksowy wspiera pracowników działu księgowego w firmie deweloperskiej. Jest to możliwe dzięki zawężeniu funkcjonalności programu do potrzeb branży nieruchomości – system ten nie jest uniwersalnym CRM-em, a zaawansowanym systemem, który dokładnie wpisuje się w potrzeby firm deweloperskich. Oprócz obsługi procesu płatności voxCRM pozwala efektywnie zarządzać innymi procesami biznesowymi z uwzględnieniem ich specyfiki w branży nieruchomości. Wszystko to przekłada się na obniżenie kosztów oraz zwiększenie standardów obsługi klienta, a w efekcie na większe zyski firmy deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
104 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *